Margit-negyed

Töltsük meg élettel Buda kapuját! A II. kerületi önkormányzat Margit-negyed programja kulturális és közösségi városrészt épít a kiemelten fontos bel-budai területen.

  • Rólunk
    • Margit-negyed program
    • Margit-negyed arcai
  • Ingatlan bérlés
    • Bérbevételi folyamat
    • Aktuális ingatlanok
    • Bérbevételi kérelem
  • Bérlőink
  • Programok
  • Kapcsolat
  • ENG

Bérbevételi Kérelem

A piros csillaggal (*) megjelölt adatok megadása kötelező.

KÉRELMEZŐ ADATAI

Fontos, hogy a bérbevételi kérelmet ugyanaz a (jogi) személy nyújtsa be, aki később a bérleti szerződést aláírhatja és aki az adott tevékenységre szóló jogosultsággal az ingatlant üzemeltetni fogja. Ez később nem módosítható, vagyis az nem jó terv, hogy magánszemélyként adsz be kérelmet és majd ha nyersz, céget alapítasz, vagy engedményezteted a barátodra, hiszen az Önkormányzat csak azzal tud szerződni, aki az ingatlan bérbevételi jogát megnyerte.
Jogi személy esetén a szervezet teljes megnevezése, magánszemély esetén a személyi igazolványban szereplő név.
Forprofit szervezet: adószámos magánszemély, Kkt./Bt./Kft./Zrt./Nyrt. tizenegy számjegyű adószámmal rendelkezik. Nonprofit szervezet: alapítvány, egyesület, kht: Kkt./Bt./Kft./Zrt./Nyrt. tizenegyjegyű adószámmal rendelkezik. Egyéni vállalkozói nyilvántartásban szereplő magánszemély. Magánszemély, 10 számjegyű adóazonosító jellel rendelkezik.
Jogi személy esetén székhely, magánszemély esetén állandó lakcím.
Jogi személy esetén adószám, magánszemély esetén adóazonosító jel.
Nonprofit szervezet esetén
Egyéni vállalkozó esetén
Gazdasági társaság esetén
Amennyiben van weboldalad, vagy Facebook/Instagram profilod, írd ide az URL-t.
Kérjük add meg az e-mail-címét kétszer ugyanúgy. Ügyelj arra, hogy helyes, működő, használatban lévő e-mail címet adj meg!
Írj pár mondatot az általad képviselt szervezetről (magánszemély esetén magadról), és ne feledkezz meg a referenciáidról sem!
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 2 files.
Ha szeretnéd, feltöltheted a portfóliódat, CV-det, hogy így a zsűri jobban megismerje a motivációdat, előéleted és releváns tapasztalataidat.

INGATLAN ADATAI

Ebben a részben fejtheted ki elképzeléseidet a megvalósítani kívánt terveiddel kapcsolatban.
A bérelni kívánt ingatlan profil oldalán megjelölt pontos cím.
A bérelni kívánt ingatlan profil oldalán megjelölt helyrajzi száma.
Amennyiben a bérbe kívánt venni helyiség jelenlegi funkciója megváltozna (raktár->műhely, iroda->üzlet, üzlet->vendéglátóhely, raktár->üzlet, stb.), a bérleti szerződés megkötéséig “Rendeltetésmód-váltás tudomásulvétele iránti településképi eljárás” szükséges! Az eljárás erre jogosultsággal, és érvényes kamarai tagsággal rendelkező szakember bevonásához kötött, melynek költségei, valamint bizonyos rendeltetésmód-váltásnál felmerülő kötelezően megváltandó költségek, mint pl. parkolóhely (1.2 MFt+ÁFA/db.), illetve az esetlegesen magasabb díjkategóriába eső bérleti díj a rendeltetésmód-váltást kezdeményezőt terhelik! Javasoljuk, hogy a kérelem benyújtása előtt tájékozódjon a tervezett funkcióval kapcsolatban a Településképi Osztály által biztosított konzultációs lehetőségeken! A II. Kerületi Városfejlesztő Zrt. illetékes munkatársa a 0615999063-as telefonszámon áll a szíves rendelkezésére, a kerületi főépítész pedig -igény, és előzetes időpont egyeztetés esetén- szerdánként 15:30-17:00 között személyes konzultációt biztosít a Margit-negyed kérelmezőinek. Érdeklődni: Épített Környezetért Felelős Igazgatóság Trummer Tamás főépítész, igazgató e-mail: foepitesz@masodikkerulet.hu
Az ingatlan adottsága (utcafront/belső udvar, mérete, felosztása, átalakíthatóság) miért ideális a projektedhez?
Milyen tevékenységet, programokat valósítanál meg, mi az elképzelésed az adott ingatlanban?
A Margit-negyed szempontrendszeréről a bérbevételi folyamat menüpontban olvashatsz.
Milyen módon kapcsolódnál be tevékenységeddel a helyi közösségépítésbe, miként színesítené tevékenységed a környék szolgáltatási portfólióját?
Portál és kirakat: fontos, hogy külső megjelenésében is színvonalas szereplő jöjjön létre, és hogy a zsűri képet tudjon alkotni az általad elképzelt városképi megjelenésről. Írd le pár szóban az elképzeléseidet, lehetőségeidet, a kérelem végén pedig töltsd fel a vizuális tervet (kötelező), ami nem kell, hogy méretarányos, vagy profi látványterv legyen, de az is lehet.
Fejtsd ki röviden elkézeléseidet, lehetőségeidet, és a kérelem végén tölts fel egy vázlattervet. Nem kell, hogy méretarányos, vagy profi látványterv legyen, de az is lehet.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Támogatott formátumok: pdf, jpg, png, tif, doc, docx, xls, xlsx - Max méret: 5 MB/file - Feltölthető mennyiség: max 10 db. - A fileokat könnyen értelmezhetően, ékezet nélkül nevezd el. Pl: XYkft_M11_vazlat_230628.pdf
Fontos! Töltsd le a "Kérelem önkormányzati tulajdonú helyiség bérbevételére" dokumentumot, nyomtasd ki, cégszerűen írd alá, majd töltsd fel ide! Tedd meg ugyanezt a "Előzetes Településképi Konzultáció" űrlappal! Mindkét dokumentum a kérelem érvényességi feltétele!
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 2 files.
Kötelező dokumentumok: 1. A társulás létét, megalakulását bizonyító dokumentum (alapító okirat vagy cégkivonat), 2. Homlokzati terv, 3. Vázrajz, 4. Kitöltött "Előzetes Településképi Konzultáció" főépítész úr által aláírt Formanyomtatványa, 5. Kitöltött, aláírt "Kérelem Önkormányzati tulajdonú, nem lakás céljára szolgáló helyiség bérbevételére"

A II. Kerületi Önkormányzat programja | Minden jog fenntartva © 2023 Budai Polgár Nonprofit Kft. | GDPR FB Margitnegyed FB Margitnegyed Hírlevél hello@margitnegyed.hu